Należący do Spółki Develia wrocławski Sky Tower, obiekt funkcjonujący w formule mixed-use, ma za sobą rok dynamicznych zmian. Wśród kluczowych decyzji pojawiły się m.in. wdrożenie nowej strategii działania, zatwierdzenie flagowego projektu Sky Kitchen, wzbogacenie tenant-mix i powiększenie oferty rozrywkowej. Poziom komercjalizacji powierzchni biurowych osiągnął blisko 98%. Rozpoczęto również prace koncepcyjne nad transformacją punktu widokowego, jednej z największych atrakcji turystycznych Dolnego Śląska.
Sky Kitchen to najważniejszy projekt w Sky Tower. Stanowić będzie synergię 9 oryginalnych propozycji kulinarnych, zlokalizowanych na około 1400 m kw. powierzchni.
Na poziomie +1 rozpoczęto wydzielanie części związanej z rozrywką. Jedną z największych atrakcji pierwszego piętra będzie Kolejkowo, z którym w minionym roku podpisano umowę o współpracy. Największa w Polsce makieta kolejowa zajmie powierzchnię ponad 1 500 m kw.
Przebudowie, która miała na celu poprawę dostępności punktów gastronomicznych dla klientów, pracowników biur i turystów, poddano również food court. Strefa została przeniesiona w pobliże głównych ciągów komunikacyjnych, a część najemców relokowana.
Dzięki aktywności Działu Leasingu, Sky Tower zamknął rok 2019 prawie 98% wynikiem komercjalizacji powierzchni biurowych.
– Nie bez znaczenia dla decyzji związanych z wynajmem, powiększaniem powierzchni oraz przedłużaniem umów jest również standard obsługi oraz całościowa oferta Sky Tower. Pracownicy biur w wolnym czasie mogą skorzystać z zakupów, wielu usług i rozrywki. Niezwykle istotne są więc zmiany, jakie wdrażamy od 2019 roku – podniosą one atrakcyjność obiektu – podkreśla Piotr Pirogowicz, Dyrektor Zarządzający w Develia S.A.
W 2019 Sky Tower był miejscem wielu charakterystycznych wydarzeń, cieszących się dużym zainteresowaniem. Obiekt odnalazł swój wyróżnik w cyklicznych eventach muzycznych oraz rozrywce. Koncerty w ramach Festiwalu Brzmień Niebanalnych i stand-upy przyciągały prawdziwe tłumy, a organizowane po raz kolejny Mistrzostwa Polski w biegu po schodach – Sky Tower Run – zgromadziły, również elitę biegową. W wieżowcu, jako jedynym miejscu we Wrocławiu, pojawiła się także prestiżowa wystawa Grand Press Photo 2019.
– Kierunek zmian zainicjowanych w 2019 roku będziemy kontynuować również w obecnym. Chcemy sukcesywnie realizować kolejne etapy nowej strategii – Sky Tower będzie nowoczesnym, tętniącym życiem miejscem zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorami. Dotychczasowe modyfikacje pokazały, że idziemy w dobrym kierunku, a zaproponowane przez nas działania przynoszą efekty. Pozwala to z uzasadnionym optymizmem patrzeć na rozpoczęty rok – dodaje Magdalena Wiewiór, Dyrektor Departamentu Marketingu Biznesu Komercyjnego w Develia S.A.