Sodexo, światowy lider usług poprawiających jakość życia, inauguruje nowe portfolio usług, które stanowi program wsparcia dla firm zmagających się z „restartem biznesu” po COVID-19. Międzynarodowa inicjatywa o nazwie „rise with Sodexo” jest już proponowana polskim klientom.
Sytuacja związana z epidemią koronawirusa miała bezprecedensowy wpływ na działalność operacyjną organizacji na całym świecie. Nowe regulacje systemowe, nowe potrzeby oraz oczekiwania klientów i konsumentów to czynniki, które determinują dalszy kształt „usług”, jakie znamy. Sodexo, krajowy lider w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości i usług żywieniowych, wdraża w Polsce międzynarodowy program wsparcia dla biznesu o nazwie „rise with Sodexo”. Nowa oferta opiera się na pięciu filarach serwisów zaprojektowanych w taki sposób, by pomóc organizacjom dosłownie „powstać” i zacząć efektywnie działać w nowych realiach po COVID-19.
Kto na początku 2020 roku wyobrażał sobie, że nastąpi tak duża zmiana w naszym życiu prywatnym, zawodowym, w gospodarce? Obecny czas sprawia, że z niepokojem stawiamy sobie pytania o przyszłość świata, który znamy. Sodexo opracowało kompleksowe rozwiązanie, które pozwala Klientom wdrożyć zmiany związane z codzienną działalnością. Nazywamy to „rise with Sodexo”, gdyż program ten w praktyce pozwala firmom „powstać” i zmierzyć się z wyzwaniami dzisiejszego świata – komentuje Monika Bentkowska, HR Director Central Europe & Poland, Country President Poland.
mat.pras.