Wyniki Redan w 2021 roku uległy wyraźnej poprawie. Wartość wolumenu marży handlowej na sprzedaży wzrosła o 36% w ujęciu r./r.
Przy wzroście kosztów o 14% zaowocowało to poprawą wyniku na sprzedaży o 1,3 mln zł, choć nadal był on ujemny. W minionym roku Redan rozpoczął świadczenie usług logistycznych dla zewnętrznych odbiorców na zasadzie operatora logistycznego dla operacji związanych z obsługą zamówień z e-commerce. Spółka zamierza rozwijać skalę działania w tym zakresie i pozyskiwać kolejnych klientów. W kolejnych latach ich znaczenie będzie szybko i znacząco rosnąć.
Redan w 2021 r. osiągnął 96,6 mln zł obrotów, co oznacza wzrost o 14% w ujęciu r./r.
– W minionym roku systematycznie poprawialiśmy efektywność operacyjną mimo nadal utrzymującej się trudnej sytuacji w branży odzieżowej. Mieliśmy do czynienia z dwoma ograniczeniami handlu w styczniu i na przełomie marca oraz kwietnia, a także jesienią z kolejną falą zachorowań na COVID-19. Jednak w porównaniu do roku poprzedniego wyraźnie zmieniło się nastawienie klientów do ryzyka zachorowania na COVID-19, a tym samym wzrosła gotowość do dokonywania zakupów zarówno online, jak i w działających sklepach nie objętych zakazem handlu. Dzięki temu, a także w rezultacie zmian wprowadzonych do zasad współpracy z grupą kapitałową Top Secret wyniki Redan uległy wyraźnej poprawie w porównaniu do roku poprzedniego – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Redan S.A.