Z życia spółek

Stary Browar w Poznaniu świętuje 16.lecie

DCIM100MEDIADJI_0014.JPG

Staremu Browarowi od kilkunastu lat udaje się utrzymać status najbardziej wyjątkowego centrum handlowego w Polsce. Strategia wyprzedzająca rynkowe trendy, unikalne portfolio sklepów, lokalizacja w samym sercu Poznania, pełen rozmachu program eventowy – to wszystko sprawia, że poznańskie Centrum jest istotnym benchmarkiem w branży. 5 listopada Stary Browar świętuje 16. rocznicę otwarcia. Nowe inwestycje, premiery marek, współpraca z najemcami i nowe kierunki w działaniach marketingowych – kierownictwo Centrum podsumowało ostatni rok działalności.

16. rok funkcjonowania był dla Starego Browaru szczególny ze względu na wejście w fazę realizacji dwóch dużych inwestycji. Najważniejsza to początek budowy pierwszego etapu nowej strefy restauracyjnej Food Park. Kolejny projekt to przebudowa placu od strony ul. Ratajczaka. Nie będzie to zwykły “lifting”, ale kompleksowa rewitalizacja, wpisująca się w szerszy proces zmian zachodzących w tkance miejskiej w tym obszarze.

 

Ważnym wyróżnikiem Starego Browaru jest strategia marketingowa zakorzeniona w kulturze i edukacji. W ostatnim roku Centrum zrealizowało rekordową liczbę wydarzeń we współpracy z lokalnymi animatorami i podmiotami miejskimi.

Stary Browar nie koncentruje swoich działań marketingowych wyłącznie na eventach. Poznańskie Centrum wypromowało niedawno program zniżkowy Karta Sąsiada dla pracowników pobliskich biurowców. Z kart korzysta już kilka tysięcy osób. Marki obecne w Centrum promowane są poprzez jakościowe materiały – wywiady, edytoriale, przewodniki prezentowe oraz rekomendacje influencerów – publikowane na autorskiej platformie internetowej BrowarMAG i w lokalnych mediach. Nasza współpraca z instagramerami i blogerami z różnych branż jest długofalowa i wiarygodna – mówi Joanna Tupalska. Feedback naszych najemców jest jednoznaczny – te działania mają realny wpływ na sprzedaż w ich sklepach i restauracjach.