W następnym roku powstanie między 800 a 1000 nowych lokali Subway w Europie. Oznacza to, że sieć restauracji chce dwukrotnie przyspieszyć swój rozwój. W latach 2011 i 2012 Subway otwierał bowiem na Starym Kontynencie po około 500 nowych punktów. – Europa to dla nas region najszybszego i najsilniejszego wzrostu, zaraz po Ameryce Północnej, i nadal tak będzie – powiedział asystent regionalnego dyrektora spółki Mike Chest. Jak dalej przekonuje, strategia Subway’a działa niezależnie od sytuacji ekonomicznej, jako że jest oparta na balansowaniu przystępności cen oraz wysokiej jakości produktów żywieniowych. Regionem największego wzrostu sieci Subway w Europie jest Wielka Brytania, gdzie do roku 2015 ma zostać otwartych 2 tys. nowych lokali, choć do tej pory w roku bieżącym przybyło ich zaledwie 63. Planowane jest przyspieszenie rozwoju również w Holandii, Finlandii i Szwecji. Do końca 2013 r. firma zamierza rozpocząć działalność w czterech nowych krajach tj. Łotwie, Litwie, Gruzji i na Ukrainie.