W marcu tego roku prestiżowa nagroda Gia Innovation Awards w kategorii „Digital Commerce Award for Excellence in Online Retailing“ trafiła do Polaków. 9design, jako jeden z trzech polskich sklepów, pośród kilkuset salonów wnętrzarskich na świecie, może teraz poszczycić się tym wyróżnieniem. Anna i Krystian Dobrzyccy, właściciele marki, udowadniają, że integracja sprzedaży online z tradycyjnym retailem, to klucz do sukcesu na arenie międzynarodowej.
W marketingowym slangu pojęcie omnichannel zadomowiło się już na dobre, jednak na polskim rynku to wciąż nowe zjawisko, którego definicja nadal ewoluuje. Niewiele przedsiębiorstw umie odpowiednio wdrożyć wielokanałowość sprzedaży, podczas gdy na Zachodzie jest to jeden z wiodących trendów przynoszących realne korzyści dla marki i… klientów. Stąd głośnym sukcesem na skalę światową było odebranie nagrody GIA Global Innovation Awards dla 9design przez Annę i Krystiana Dobrzyckich podczas uroczystej gali w Chicago. 9design jako z trzech polskich sklepów, pośród kilkuset salonów wnętrzarskich na świecie, został doceniony za spektakularne zintegrowanie sprzedaży online i offline, co zainicjowało wiele kolejnych kroków, mobilizując dalszy rozwój marki. Warto zaznaczyć, że GIA to prestiżowy konkurs organizowany przez amerykańskie stowarzyszenie IHA (Internatinal Houseware Association) dla sklepów z branży wyposażenia wnętrz, w którym biorą udział salony z ponad 30 krajów, m.in. USA, Włoch, Portugalii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Japonii, Brazylii, Argentyny czy Nowej Zelandii.
„Niezmiernie cieszy nas fakt, że nasze starania zostały docenione nie tylko przez klientów, ale także profesjonalistów. Tego typu wyróżnienie to najlepsza nagroda, będąca wyrazem uznania dla pracy każdego z nas” – z uśmiechem komentuje Anna Dobrzycka.