Jak prezentuje się sytuacja na rynku nieruchomości komercyjnych? ROS Retail Outlet Shopping podsumowuje 2021 rok.
Wzrost odwiedzalności, wzrost obrotów, ukończone inwestycje budowlane, nowe umowy i zmiana zachowań klienta. Tak ROS Retail Outlet Shopping podsumowuje ostatni rok na polskim rynku.
Podsumowując ostatni rok w liczbach w polskich centrach Designer Outlet, można zauważyć wzrost odwiedzalności oraz sprzedaży. Wszystkie trzy centra outletowe zarządzane przez ROS Retail Outlet Shopping zanotowały zwiększoną liczbę odwiedzin średnio o 3% versus rok poprzedni. W tym prym wiedzie stołeczny obiekt, w którym po rozbudowie odwiedzalność wzrosła aż o 11% w stosunku do 2020. To spektakularny wynik pomimo problemów spowodowanych pandemią, mniejszą liczbą dni handlowych niż w 2020 i ogólnokrajowymi restrykcjami, w tym zamknięciami sklepów w gorących okresach handlowych: zimowych wyprzedaży i premier wiosennych kolekcji.
Zwiększony footfall naturalnie spowodował też zwiększony poziom sprzedaży w każdym z obiektów. Uśredniając, polskie centra Designer Outlet w tym obszarze w porównaniu do 2020 zanotowały wzrost aż o 21%. A bieżący rok zapowiada się być kontynuacją tego pozytywnego trendu.