Już w III kwartale tego roku w katowickim Libero otwarty zostanie salon Triumph – jednej z najbardziej znanych marek oferujących bieliznę.
– Cenimy stabilnych partnerów oraz chcemy by nasza marka znajdowała się w miejscach przyjaznych, tętniących życiem, a jednocześnie łatwo dostępnych dla ludzi, którzy jej szukają. Wybór Libero nie jest więc przypadkowy. To miejsce zbliża nas do mieszkańców południa miasta i okolic, jest zaprojektowane tak, by ich zapraszać i zaspokajać wszystkie potrzeby dnia codziennego, a co więcej – jest budowane przez Echo Investment, doświadczonego dewelopera, który doskonale zna potrzeby i zwyczaje Polaków – mówi Tomasz Bohdziewicz, Head of Retail Operations, Triumph International (Polska).
Marka Triumph powstała w 1886 roku i obecnie jest jedną z czołowych firm produkujących bieliznę. Dzisiaj Triumph może poszczycić się obecnością w ponad 120 krajach na całym świecie.
Centrum handlowe Libero w Katowicach powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 90 proc. powierzchni Libero jest już wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Piotr i Paweł, Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, Guess, Carry, Simple, Gino Rossi, Orsay, Calzedonia, Diverse, Lee Wrangler , Big Star, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, CCC, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Flying Tiger, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.