Galeria Malta wchodzi w okres wielkiej modernizacji. Poznańskie centrum handlowe zyska nowe funkcje, pojawią się nowi najemcy oraz jeszcze więcej rozrywki. Dzięki zaplanowanej skali zmian i w połączeniu z potencjałem, jaki daje lokalizacja Galerii Malta powstanie niepowtarzalne miejsce, wielofunkcyjny obiekt ze starannie dobraną ofertą handlową i rozwiniętą strefą rozrywkowo-wypoczynkową.
Galeria Malta przechodzi ważną przemianę, do której dojrzała po dziesięcioletniej obecności
w Poznaniu. Sierra Balmain przez ostatnich 7 miesięcy uważnie analizowała rynek, zachodzące w nim zmiany oraz preferencje konsumentów, by finalnie wypracować właściwą i spójną z dziedzictwem tego miejsca strategię rozwoju. Z przeprowadzonych badań wynika, że mieszkańcy Poznania – przyjeżdżający na Maltę – nie potrzebują kolejnej, typowej galerii handlowej. Potrzebują raczej miejsca, w którym będą mogli równie dobrze odpocząć, spotkać się ze znajomymi, obejrzeć wystawę, pójść do kina, spędzić czas, uprawiając ulubiony sport, a przy tym zrobić zakupy.
„Odwiedzalność Galerii Malta, również w niedziele wolne od handlu, jest bardzo wysoka. To miejsce z ogromnym potencjałem. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest mocny nacisk na ofertę handlową, bazującą na markach z przystępnych i średnich segmentów cenowych, odpowiednio uzupełnioną o gastronomię, sport, rozrywkę, lifestyle, wypoczynek, a także wydarzenia kulturalne i przestrzeń dedykowaną do pracy. To wszystko znajdzie się w nowej Galerii Malta” – komentuje Monika Idźkowska, dyrektor działu Asset Management, Sierra Balmain.
Pierwszy etap zmian już się rozpoczął. Część powierzchni centrum zachowa swoją dotychczasową funkcję, głównie zakupową. W związku z prowadzonymi pracami lokalizacje niektórych sklepów zmienią się.