Trzy galerie zrealizowane i zarządzane przez spółkę Echo Investment -wrocławski Pasaż Grunwaldzki, Kielecka Galeria Echo oraz szczecińskie centrum handlowo- rozrywkowe Galaxy – znalazły się w finale konkursu Solal Marketing Awards 2013.
Obiekty zdobyły dwie nominacje. Pierwsza w kategorii New Media Emerging Technology dotyczy wspólnych działań Galerii Echo, Galaxy oraz Pasażu Grunwaldzkiego realizowanych podczas kampanii pro sprzedażowej prowadzonej w IV kwartale 2012 roku. W świątecznej loterii „Paragony wymieniaj na bony” klienci robiący zakupy w wymienionych galeriach otrzymywali w sklepach paragony z kodem kreskowym na odwrocie. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych czytników kuponów, klienci mogli od razu uzyskać informację o ewentualnej wygranej. Organizatorzy zadbali o to, aby każdy uczestnik loterii mógł wygrać jeśli nie bony na zakupy, to kupony rabatowe do wybranych sklepów, restauracji i punktów usługowych. W ramach akcji w samym tylko wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim rozdano około 1500 bonów o wartości 50 zł, 100 zł i 200zł.
Druga nominacja w kategorii Sales Promotion zdobyła Galeria Echo za loterię pro sprzedażową organizowaną w II kwartale ubiegłego roku.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC, która odbędzie się 14 maja w Londynie. Solal Marketing Awards to najważniejsza europejska nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych przyznawana przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers).