Unibail-Rodamco-Westfield z własną agencją mediową. Nowi ona nazwę Westfield Rise.
Unibail-Rodamco-Westfield (URW), deweloper i operator flagowych obiektów handlowych i lifestyle’owych, uruchamia Westfield Rise. Jest to wewnętrzna agencja, która zajmuje się: sprzedażą mediów, brand experience oraz dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań metrycznych pozwalających wykorzystać wiedzę na temat klientów odwiedzających obiekty handlowe z portfolio URW przy tworzeniu spersonalizowanych kampanii mediowych i eventowych.
W ofercie Westfield Rise znajduje się obecnie 1700 cyfrowych billboardów, stanowiących jedną z największych baz tego typu nośników na kontynencie, 170 przestrzeni dedykowanych dla działań z zakresu brand experience, jak również liczne formaty reklamy online.
– Wraz z uruchomieniem Westfield Rise będziemy mogli obsługiwać branżę reklamową i mediową w sposób dostosowany do jej potrzeb. Stworzyliśmy zespół i organizację pracy, która umożliwia nam wspólne działania w ramach jednej platformy. Dzięki temu nasza współpraca z klientami jest długofalowa i opiera się zarówno na mierzalnych rezultatach, jak i rozwiązaniach „szytych na miarę” – opowiada Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer, Unibail-Rodamco-Westfield. – Nasze podejście skoncentrowane na kliencie, a oparte na wiedzy i analizie danych, pozwoli nam obsługiwać marki, agencje i nabywców mediów poprzez realizację atrakcyjnych i spersonalizowanych kampanii offline i online, jak również aktywacji marketingowych, skierowanych do grupy naszych niezwykle zaangażowanych odbiorców, których mamy w każdym z obiektów w naszej sieci.
Westfield Rise kontynuować będzie także swoją wieloletnią współpracę z klientami takimi, jak Disney, Samsung, Amazon, Clearpay, Netflix i LVMH, jak również partnerami na poziomie regionalnym: Ocean Outdoor, Clear Channel i JCDecaux.