Inwestycje publiczne

Urząd Transportu Kolejowego kontynuuje Kampanię Kolejowe ABC

joshua-sortino-215039-unsplash
Urząd Transportu Kolejowego kontynuuje cieszącą się ogromną popularnością Kampanię Kolejowe ABC. Już niebawem pojawią się nowe spoty uczące dzieci i dorosłych, jak bezpiecznie zachować się na terenach kolejowych.

Już w wakacje będzie można obejrzeć nowe spoty dla dzieci, wziąć udział w konkursach i wyjątkowych piknikach edukacyjnych. Bohaterem Kampanii Kolejowe ABC, tak jak w poprzednich latach, będzie lubiany przez dzieci nosorożec. Działania w ramach drugiej edycji projektu zostały rozszerzone o nową grupę docelową – rodziców, nauczycieli i wychowawców. Dla nich także zostaną przygotowane spoty telewizyjne, radiowe i działania edukacyjne.

„Objęcie działaniami edukacyjnymi także dorosłych jest bardzo ważne, gdyż dają oni najmłodszym przykład, są dla nich wzorem. Bywa tak, że dzieci są bardziej wrażliwe na kwestie bezpieczeństwa przed przejazdami kolejowymi niż ich rodzice. Jestem przekonany, że wszystkie działania podejmowane w ramach Kampanii Kolejowe ABC, zarówno te skierowane do dzieci, jak i te dla starszych, przyczynią się to poprawy bezpieczeństwa na kolei” – podkreślił dr inż. Ignacy Góra, Prezes Transportu Kolejowego.

Kampanii informacyjno-edukacyjnej będą towarzyszyły liczne działanie medialne, m.in. w telewizji, kinach, internecie, pociągach czy w pobliżu terenów kolejowych.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora