W przypadku spadku średnich cen podobnych mieszkań z oferty w odniesieniu do zakupionej nieruchomości Archicom zwróci różnicę. Tak deweloper zachęca klientów, by nabywali nowe mieszkania.
Akcja „3mamy dla Ciebie” stanowi odpowiedź na oczekiwania szerokiego spektrum klientów, m.in. osób zainteresowanych zakupem nieruchomości na własny użytek w atrakcyjnej cenie, zabezpieczeniem środków czy też zdywersyfikowaniem portfela inwestycyjnego.
Wysoki poziom inflacji i osiem podwyżek stóp procentowych w samym 2022 r. sprawiają, że ochrona nadwyżek finansowych jeszcze nigdy nie była tak potrzebna i trudna jednocześnie. Przy tym 60% posiadających oszczędności Polaków uważa, iż najlepszym sposobem na ich zabezpieczenie jest inwestowanie w nieruchomości1. Aby ułatwić zakup mieszkania w obliczu rynkowych wyzwań, Archicom przygotował dla swoich klientów innowacyjny koncept pod nazwą „3mamy dla Ciebie”. Dzięki dostępnym opcjom deweloper adresuje kluczowe, bieżące potrzeby potencjalnych nabywców nieruchomości.
To nie tak, że sprzedaż mieszkań wyhamowała ze względu na brak potencjalnych nabywców na rynku. Popyt potencjalny nie zmalał, zmieniły się jednak uwarunkowania rynkowe, które ograniczają popyt efektywny. Naszym zadaniem jako dewelopera jest wspieranie realizacji marzeń o nowym M, które nie ma substytutu – mówi Piotr Ludwiński, dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów w Archicom S.A.
1 Raport Postawy Polaków wobec finansów, Fundacji Think!, Fundacji Citi Handlowy, 2022
Źródło: Archicom S.A.