Warszawska nieruchomość handlowa Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową.
Tylko w bieżącym roku nowi najemcy zajęli w warszawskiej nieruchomości komercyjnej lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 m kw. Jednocześnie przedłużone zostały umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 m kw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93%. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
Już teraz 34% najemców w ofercie Północnej przypada na segment fashion. W sumie, kupujący mogą tu znaleźć ponad 60 sklepów najpopularniejszych marek w Polsce. Kierunek, w którym rozwija się tenant-mix podoba się klientom. Aż 95% zapytanych przez GfK pozytywnie ocenia zmiany, jakie zachodzą w asortymencie Północnej. – Poszerzenie oferty fashion, zwłaszcza o popularne krajowe i międzynarodowe marki profootfallowe, jest jednym z kluczowych celów realizowanej przez nas strategii leasingowej, także w 2023 r. – podkreśla Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.