Warszawska nieruchomość komercyjna Blue City została podwójnie nagrodzona.
Yoram Reshef, wiceprezes Centrum Handlowego Blue City, który zarządza nim od 2004 roku, został uhonorowany nagrodą za całokształt działalności. Blue City doceniono w kategorii Ultimate Retail Destination za ofertę jedzenia, mody i rozrywki.
EuropaProperty po raz 15. przyznała nagrody w ramach konkursu CEE Retail & Marketplace, największego i najważniejszego corocznego konkurs dedykowanego branży handlu detalicznego. Jury złożone z profesjonalistów branży oceniło najlepsze projekty i osobowości z obszaru nieruchomości handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej, a monitoring procesu oceniania i głosowania prowadziła firma audytorska EY.
W tegorocznym konkursie Blue City zostało wyróżnione podwójnie.
Prestiżową nagrodę Lifetime Achievement Award (za całokształt działalności) otrzymał Yoram Reshef, który od lat jest uznawany za jednego z najwybitniejszych specjalistów w dziedzinie rozwoju centrów handlowych. Nadzorował budowę Blue City, a od 2004 roku zarządza nim pełniąc funkcję wiceprezesa zarządu spółki. Wcześniej pracował
w Grupie GTC – był dyrektorem zarządzającym Galerii Mokotów, którą również budował
i komercjalizował. Z branżą centrów handlowych w Polsce jest związany od blisko 25 lat.
– W ciągu swojego życia pełniłem wiele różnych ról zawodowych. Byłem m.in. wojskowym, budowałem osiedla mieszkaniowe i centra handlowe. Jednak cokolwiek się robi, najważniejsze, żeby w życiu być uczciwym człowiekiem. Czasem bywam twardy, ale zawsze staram się być przyzwoity i grać fair. Młodsi menedżerowie często pytają mnie co jest kluczem do sukcesu. Moje motto to: lubić i szanować innych ludzi oraz nauczyć ich znaczenia bardzo ważnego słowa „odpowiedzialność” – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o