rynek nieruchomości na wynajem

Warszawski debiut MANGO w Galerii Północnej

gyorgy-bakos-255338-unsplash shopping
Hiszpańska sieć MANGO otworzyła pierwszy sklep na północy Warszawy. Szeroka oferta efektownej odzieży damskiej z najnowszej wiosennej kolekcji i duży wybór modnych dodatków dostępne są od dnia 13 lutego w Galerii Północnej.

Najnowszy butik MANGO w Galerii Północnej zajmuje pokaźną powierzchnię 433 mkw. Jest piątym salonem marki w stolicy i pierwszym na północy Warszawy. Hiszpański producent odzieży, uwielbiany przez fashionistki na całym świecie, bardzo precyzyjnie dobiera lokalizacje pod nowe salony. Sklepy otwierane są w obiektach handlowych cieszących się dobrą renomą. 13 lutego dołączyła do nich także Galeria Północna.

Sklep sieci MANGO doskonale uzupełnia ofertę Galerii Północnej. Duża część naszych klientów to ludzie nowocześni i aktywni, lubiący łączyć modne kroje odzieży z wysoką jakością i wygodą. Ich oczekiwania znajdą odzwierciedlenie zarówno w filozofii, jak i ubraniach MANGO – mówi Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej.

MANGO to popularna hiszpańska marka odzieżowa założona w 1984 roku w Barcelonie. Firma zajmuje się produkcją odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej oraz eleganckich dodatków i akcesoriów. Salony hiszpańskiej sieci funkcjonują w blisko 111 krajach na całym świecie. W salonie Mango w Galerii Północnej dostępne będą modne stylizacje dla pań. Od 13 lutego klientki mogą już korzystać
z najnowszej, wiosennej kolekcji marki.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora