Z życia spółek

Warszawskie centrum handlowe Blue City podsumowuje rok

analiza
W 2019 r. w Blue City pojawiło się nowoczesne kino Helios, jedyny w Polsce park rozrywkowo – sportowy TEPfactor, 7 nowych sklepów, w tym pierwszy w Warszawie supermarket EUROSPAR oraz 8 nowych punktów gastronomicznych.

2019 rok przyniósł w Blue City kolejne zmiany, które wzmocniły pozycję centrum na warszawskim rynku handlowym oraz wpłynęły na wzrost odwiedzin centrum prawie o 10%, pomimo większej liczby niedziel niehandlowych. Natomiast liczba klientów przychodzących do centrum w niedziele z zakazem handlu wzrosła nawet dwukrotnie. Wszystko to Blue City zawdzięcza dalszemu rozszerzaniu unikatowej na rynku oferty rozrywkowej, gastronomicznej i handlowej.

W 2019 r. otwarto pierwsze i najnowocześniejsze w Warszawie kino Helios z komfortowymi salami Dream oraz park rozrywkowo – sportowy TEPfactor. Od dwóch lat Blue City oferuje powiększoną i wzbogaconą o nowe edukacyjne zabawy salę zabaw dla dzieci Inca Play.

W nowy rok centrum weszło z nową odsłoną kampanii reklamowej „Funtastic Blue City”, promującą unikatowe sklepy i miejsca rozrywki. W reklamach kolorowe kropki z logo Blue City stają się prawdziwymi bohaterami pokazującymi miejsca i atrakcje, które spotkają klientów tylko w Blue City.

W bieżącym 2020 roku Blue City również będzie intensywnie pracować nad rozszerzeniem oferty i wprowadzeniem wielu nowych udogodnień. W planie jest m.in. modernizacja oraz powiększenie strefy restauracyjnej, ale także remont toalet, nowa organizacja ruchu i odnowienie parkingów oraz niezbędne inwestycje w infrastrukturę techniczną.