Nieruchomości komercyjne w Warszawie wracają na tory. Najemcy coraz chętniej zajmują lokale handlowe w centrach zakupowych.
Galeria Mokotów to jedno z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w Warszawie. Centrum stale poszerza swoją ofertę, aby zapewnić różnorodność wyboru swoim klientom.
Osoby, które wolą wybierać spośród różnych marek z pewnością zainteresuje otwarty pod koniec stycznia salon Foot Locker. Lokal w Galerii Mokotów zajmuje powierzchnię aż 400 m2.
Od niedawna w popularnym mokotowskim centrum można zapoznać się z ofertą luksusowych kosmetyków Rituals Cosmetics.
Piękne aromaty warto również wprowadzić do swojej kuchni, a można je znaleźć w bogatej ofercie sklepu Czas na Herbatę, który oferuje ponad 160 rodzajów herbat klasycznych i kompozycji produkowanych według różnorodnych tradycji oraz 40 rodzajów kaw klasycznych i smakowych.
Odpowiedni dywan można znaleźć w nowo otwartym salonie Alladyn, który wyróżnia się szeroką ofertą oryginalnych orientalnych dywanów z Indii, Chin, Iranu czy Pakistanu.
Do bogatego katalogu marek obuwniczych dołączył salon New Balance, który oferuje duży wybór butów, odzieży i akcesoriów sportowych oraz lifestylowych.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z otwarć nowych lokali oraz cieszymy się zaufaniem, jakim obdarzyły nas kolejne marki. Stale wzbogacamy ofertę Galerii Mokotów, aby była miejscem wszechstronnym, które będzie wychodzić naprzeciw różnorodnym potrzebom klientów oraz wyróżniać się wysokim standardem świadczonych usług. – mówi Rzeczniczka Prasowa Galerii Mokotów, Agata Berndt-Wazelin.