Blisko 215 tys. osób odwiedziło w ostatni weekend października nowo otwarte centrum handlowe Serenada w Krakowie i funkcjonujące od lat CH Krokus. To spodziewany sukces – ocenia inwestor, spółka Mayland Real Estate.
Otwarcie Serenady zakończyło pierwszy etap inwestycji. Mayland kompleksowo rewitalizuje całą strefę handlowo-rozrywkową wokół obiektu zlokalizowanego w północnej części Krakowa. Po połączeniu z istniejącym kompleksem sklepów, krytym Aquaparkiem i Multikinem, Serenada będzie największą strefą handlu i rozrywki w Małopolsce.
— Nowy obiekt odwiedziło blisko 170 tys. osób. Ponad 45 tys. skierowało swe kroki do dobrze znanego CH Krokus — wyjaśnia Maciej Kiełbicki, członek zarządu, dyrektor zarządzający w Maylandzie. — Footfall weekendu otwarcia potwierdził nasze prognozy na temat biznesowego potencjału tego miejsca — dodaje.
Krakowskie Centrum Serenada zostało otwarte 27 października. Na powierzchni 42 tys. mkw, na trzech poziomach znajduje się 160 sklepów i punktów usługowych. Dziś Serenada to przede wszystkim centrum modowe, aż 70 proc. najemców reprezentuje segment fashion.