Sky Tower, jeden z najatrakcyjniejszych punktów na biznesowo-turystycznej mapie Wrocławia, rozpoczął właśnie realizację nowej strategii działania.
Sky Tower stawia na autorskie koncepty kulinarne, unikalne punkty usługowe oraz wyróżniającą rozrywkę. W wysokościowcu pojawią się również wyjątkowe wydarzenia organizowane we współpracy z miastem, lokalnymi artystami czy instytucjami kultury. W nadchodzącym czasie obiekt poddany zostanie także modernizacji wnętrza, aby umożliwić turystom jeszcze wygodniejsze korzystanie z popularnego punktu widokowego.
„Zależy nam, aby skomponowany przez nas tenant-mix odpowiadał oryginalnemu i wyjątkowemu miejscu, jakim jest Sky Tower. Stąd założenie, by w portfelu najemców skupić marki wyróżniające się nie tylko na tle innych obiektów we Wrocławiu, ale i w Polsce. Trwają już także zaawansowane rozmowy dotyczące uruchomienia Sky Kitchen, nietuzinkowej oferty gastronomicznej” – mówi Agnieszka Solarz, Dyrektor Marketingu Obiektów Komercyjnych w LC Corp S.A.
W planach jest również wydłużenie godzin dostępności punktu widokowego oraz otwarcie tu Sky Baru, gdzie odwiedzający mogliby spędzić dłuższą chwilę i zrelaksować się, podziwiając panoramę Wrocławia i okolic.