Wiodąca firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych z nowym Head of Creative Studio.
Stanowisko Head of Creative Studio objął Konrad Zdziarski. Do jego obowiązków będzie należało wsparcie działu graficznego, integracja zespołu, łączenie jego kompetencji oraz zasobów, a także pobudzenie wewnętrznej kreatywności w kierunku dalszego rozwoju. Konrad Zdziarski to dyrektor artystyczny z wieloletnim doświadczeniem agencyjnym, zarówno na poziomie kreatywnym, jak i kierowniczym.
— Dołączenie do Colliers jest doskonałą okazją do wykorzystania wiedzy i kompetencji zdobywanych latami na różnych polach – od grafiki komputerowej i pracy na planach zdjęciowych, poprzez realizację projektów wykorzystujących nowe technologie i nowatorski sposób komunikacji, aż po zarządzanie zespołami pracowników z perspektywami dalszego rozwoju. Branża nieruchomości, w której miałem już przyjemność pracować, to wymagający, a jednocześnie dający wiele możliwości sektor, gdzie wiele kluczowych dziś obszarów, np. ESG, proptech, praca hybrydowa, wymaga jasnej i przejrzystej komunikacji do wielu uczestników rynku (najemców, deweloperów czy inwestorów). Strategia działania Colliers w myśl zasady „Beyond Real Estate” współgra z moją wizją kreacji i wychodzenia poza szablonowe rozwiązania. Cieszę się, że zostałem częścią zespołu firmy, którą niezwykle cenię za pionierstwo i wyznaczanie standardów w świecie nieruchomości — mówi Konrad Zdziarski.
— Stawiając na dalszą integrację zespołu marketingu, potrzebowaliśmy lidera, który wesprze rozwój naszego biznesu i zapewni mu spójność w warstwie kreatywnej oraz wizualnej. Konrad ma bogate doświadczenie i doskonale rozumie wartość płynącą z transformacji i cyfryzacji oraz nowych kanałów. Wierzę, że w pełni wykorzysta zdobyte doświadczenie — mówi Krzysztof Wąsowski, dyrektor działu Komunikacji i Marketingu w Colliers.