Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek galanterii skórzanej na rynku europejskim – Wittchen – otworzy swój salon w katowickim Libero. To jedna z niewielu rodzinnych, polskich firm, które szturmem zdobyły międzynarodowy rynek.
– Echo i Wittchen mają podobną historię i są dowodem na to, że polskie firmy mogą śmiało podbijać swoje rynki i konkurować z zagranicznymi. Libero to owoc długoletnich doświadczeń naszej spółki, dzięki nim udało nam się zaprojektować miejsce o atrakcyjnej ofercie modowej, rozrywkowej i gastronomicznej. Marka Wittchen jest bardzo ważnym elementem tej drobiazgowo przygotowanej układanki – mówi Tomasz Domoń, dyrektor regionalny ds. wynajmu, Dział Centrów Handlowych Echo Investment.
Centrum handlowe Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 90 proc. powierzchni Libero jest już wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Piotr i Paweł, Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, Guess, Carry, Simple, Orsay, Calzedonia, Diverse, Lee Wrangler , Big Star, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, CCC, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Flying Tiger, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.