Inwestycje publiczne

Właściciel Biedronki nie uruchomi nowej sieci sklepów?

zdjecie ilustracyjne: freedigitalphotosJeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, nie uruchomi nowej marki sklepów w Polsce. W ten sposób zaprzeczył nieoficjalnym informacjom jakie opublikowała agencja ISBnews, jakoby były plany stworzenia sieci delikatesów pod nową marką – donosi Puls Biznesu. Jeronimo Martins przyznaje jednocześnie że testuje nowe rozwiązania, m.in. specjalne stoiska mięsne, z pieczywem, czy warzywami i owocami.

Z kolei agencja ISBnews o planach uruchomienia nowej marki sklepowej przez właściciela Biedronki  dowiedziała się z dwóch niezależnych źródeł. Chodziłoby o sieć delikatesową.  Z kolei „PB” powołując się na swoje informacje podaje, że w sklepach nowego formatu ma się znaleźć bogatszy wybór alkoholi i obsługiwane stoisko mięsne.

 


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora