Galeria Wroclavia zlokalizowana w sercu miasta Wrocław odnotowała bardzo dobre wyniki po ponownym pełnym otwarciu centrów handlowych.
Ponowne otwarcie centrów handlowych miasto miejsce w maju br. Wrocłavia w branży modowej odnotowała sprzedaż na poziomie aż 122 proc. wartości z maja 2019 r., który należał do rekordowych. Ponadto galeria przyciągnęła nowe koncepty, w tym kilka premier rynkowych,w najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia.
Centrum handlowe odznacza się bardzo dobrą lokalizacją. Już w maju większość działających w galerii najemców wznowiło swoją działalność.
– Sprzedaż w sektorze handlu wzrosła w maju aż o 15,4 proc. względem maja 2019 r., a jeszcze wyższe wyniki, sięgające ponad 20 proc. odnotowaliśmy w poszczególnych branżach np. mody czy mediów i technologii. To bez wątpienia absolutny rekord, ponieważ okres porównawczy, czyli maj 2019 r., był dla Wroclavii nieprzeciętny, z dwucyfrowym wzrostem rok do roku. Takie wyniki napawają nas optymizmem, a jednocześnie potwierdzają, że strategia, którą obraliśmy w tym trudnym czasie, przynosi efekty. Postawiliśmy nie tylko na nowe koncepty, ale też uważną obserwację oczekiwań konsumentów – wyjaśnia Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny w Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce.