Wzrost sprzedaży o ponad 6,% i odwiedzalności o 2% pomimo mniejszej liczby niedziel handlowych. Remont powierzchni wspólnych, nowe marki i program lojalnościowy – to tylko niektóre z celów, jakie udało się osiągnąć we Wrocław Fashion Outlet w 2019 roku.
– Miniony rok to dla nas czas bardzo intensywnych prac związanych z wdrażaniem strategii biznesowej VIA Outlets opartej o ‘3 R’, czyli remodelling, remerchandising i remarketing rozumiany jako ewolucja naszych działań marketingowych – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Ich pozytywne efekty są widoczne we wszystkich naszych wskaźnikach biznesowych. Mimo utraty 15 niedziel handlowych, w porównaniu z ubiegłym rokiem, sprzedaż naszych najemców wzrosła o ponad 6%, a odwiedzalność centrum o 2%. Jednym z największych wyzwań był zakończony w IV kwartale remont powierzchni wspólnych centrum. Odbywał się on bez zakłócenia bieżącej pracy obiektu. Przyniósł gościom m.in. nowe strefy wypoczynku, więcej zieleni i naturalnego światła, jednolite oznakowanie przestrzeni, a także przebudowane wejście główne.
Wrocław Fashion Outlet to jedyne centrum typu outlet w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek.
Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA OUTLETS – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 m2 powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.