Miasto Wrocław otworzyło oferty w kolejnym przetargu na budowę elementów trasy tramwajowo-autobusowej. Nowa trasa ma zapewnić komunikację centrum z osiedlem Nowy Dwór. Zamówienie podzielone jest na 8 części.
Przedmiotem zamówienia jest budowa elementów wydzielonej trasy autobusowo-tramwajowej łączącej osiedle Nowy Dwór z centrum miasta. Zamówienie zostało podzielone na 8 części.
Pierwsza część obejmuje wycinkę kolidującej zieleni na obszarze całości inwestycji wraz z operatem brakarskim.
Druga część to nadzór oraz badania archeologiczne na obszarze całości inwestycji. Trzecia część oferty dotyczy przebudowy instalacji stacji prostownikowej Nabycińska.
Czwarta część dotyczy budowy południowej łącznicy tramwajowej na skrzyżowaniu ul. Sądowej i ul. Podwale.
W piątej zrealizowany ma zostać łącznik kanalizacji deszczowej pomiędzy ul. Strzegomską a Fabryczną.
Część szósta zakłada budowę pełnej infrastruktury TAT wraz z usunięciem kolizji infrastruktury na odcinku km 2+690 do km 2+890 oraz układem tymczasowym orientacyjnie w km 2+950, oraz budowę kolektora deszczowego.
Siołdma część to montaż sieci trakcyjnej na odcinku od km 1+170 (ul. Smolecka) do istniejącej pętli „Wrocławski Park Przemysłowy”, oraz modernizację stacji Strzegomska.
Ósma część zakłada realizację sygnalizacji świetlnej.
Nie każda część znalazła chętnych wykonawców.