W marcu ma być otwarte po rozbudowie centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu. Dzięki nowej części nieruchomość komercyjna powiększy się o 1/4 – do 100 tys. mkw. W obiekcie będzie działać w sumie 300 lokali handlowych i usługowych.
Dobudowana część centrum handlowego – od strony ulicy Legnickiej – ma 15 tys. mkw. i mieści 60 lokali handlowych i usługowych. Rozbudowano też parking – wraz z miejscami na dachu Castoramy przyjmie 3500 samochodów.
Wśród najemców nowej części Magnolii są m.in. New Look, Diverse Woman, Vissavi, pierwszy we Wrocławiu Samsung Brand Store, Mothercare, dwupoziomowy Smyk, Le Coq Sportif, Nike, New Balance, The North Face i Crocs, Apia, Verona i Duka.
W obiekcie znajdują się też m.in. nowe restauracje, salon fitness, strefy relaksu z bezprzewodowym internetem, a wokół obiektu także m.in. boiska. Rozbudowa Magnolii kosztowała 150 mln zł.