Chcemy zapewnić naszym klientom najwyższą jakość obsługi, dlatego stale wzmacniamy nasz zespół CET (Customer Experience Team). Dzięki temu nasi klienci już od pierwszego kontaktu otrzymują wsparcie zespołu specjalistów, którzy sprawnie przeprowadzą ich przez cały proces – od wyboru najlepszej , po ich dalszy rozwój we wrocławskich parkach.
Do wrocławskiego zespołu Prologis ds. obsługi klienta (Leasing & Customer Experience) dołączył Marcin Kruszewski . Marcin zadba o kompleksową obsługę nowych klientów w Prologis Park Wrocław, Wrocław III i Wrocław V.
Marcin przez ponad dekadę pracował w AmRest Holding, gdzie zdobył szerokie doświadczenie w ramach różnorodnych zespołów działających w zakresie budowy, leasingu i współpracy z klientami.
”Jestem przekonany, że dzięki swojemu wszechstronnemu doświadczeniu Marcin wniesie istotną wartość do zespołu, a wzmocniony Customer Experience Team będzie mógł dostarczyć naszym klientom jeszcze lepszą jakość doświadczeń. To dzięki wyjątkowym ludziom tworzymy centra logistyczne, w których nasi klienci mają zapewnione pełne wsparcie i opiekę oraz fachowe doradztwo – w każdej chwili i na każdym etapie współpracy” – podkreśla Michał Czarnecki Head of Capital Deployment & Leasing Prologis.
Źródło: Prologis.