Z życia spółek

Wsłuchując się w głos klienta – Aleja Bielany podsumowuje 2019 rok

AB2

Dynamiczny wzrost obrotów, pobicie rekordu dziennej frekwencji, skuteczne wdrażanie działań proekologicznych, owocna współpraca ze społecznościami lokalnymi oraz unikalne wydarzenia nagradzane prestiżowymi wyróżnieniami – tak Aleja Bielany, największe centrum handlowe w Polsce, podsumowuje ubiegły rok.

Zwiększenie liczby niedziel z ograniczeniem handlu, a także wzrost otoczenia konkurencyjnego nie przeszkodziło Alei Bielany w konsekwentnym umacnianiu pozycji na rynku. Jasna wizja rozwoju brandu, zróżnicowany tenant mix oraz współpraca z IKEA Wrocław przełożyła się bezpośrednio na wyniki centrum.

Mimo wielu zmian i na nowo kształtujących się przyzwyczajeń zakupowych klientów, Aleja Bielany zanotowała wzrost obrotów o ponad 5,2%. Rekordowy okazał się marzec, kiedy turnover wzrósł o 15,5% (vs marzec 2018). Tradycyjnie na miejscu pierwszym pod tym względem uplasował się świąteczny grudzień. Warto również zaznaczyć, że w minionym roku centrum odnotowało rekordową frekwencję. W sobotę 30 listopada, podczas Wielkiego Finału Loterii urodzinowej Aleję Bielany odwiedziło ponad 36 500 osób.

 

Na początku roku centrum uzyskało prestiżowe certyfikaty branżowe BREEAM In-Use z oceną Excellent dla części Building Management oraz Very Good w kategorii Asset Performance.

 

Przez ostatnie lata Aleja Bielany zyskała wśród klientów miano najbardziej rodzinnego centrum na Dolnym Śląsku.

W 2020 roku Aleja Bielany planuje kontynuację działań pozycjonujących ją jako rodzinne miejsce spotkań oferujące zarówno zróżnicowaną ofertę zakupową, jak i wartościowe inicjatywy oraz niezapomniane doświadczenia odwiedzających. Ciągłe wsłuchiwanie się w głosy klientów oraz reagowanie na ich potrzeby stoją za niesłabnącą pozycją centrum i pozwalają bez obaw mierzyć się z wyzwaniami branży w kolejnej dekadzie XXI wieku.