Firma Sodexo Polska, krajowy lider w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości, podpisała kontrakt na obsługę techniczną hotelu Hampton by Hilton Warsaw Mokotow.
Sodexo odpowiadać będzie za obsługę techniczną nowoczesnego obiektu hotelowego Hampton by Hilton Warsaw Mokotow będącego częścią piątej co do wielkości sieci hoteli na świecie – Hilton Worldwide.
Hotel dysponuje 163 pokojami, a jego całkowita powierzchnia to 10 000 metrów kw. W skład infrastruktury obiektu wchodzą m.in. sale konferencyjne, centrum fitness i letni taras.
Dotychczas firma Sodexo dostarczała w Polsce usługi dla 18 hoteli z kapitałem polskim i zagranicznym.
– Usługi świadczone przez nas na rzecz hoteli mają długą tradycję. Facility Management dla branży hotelowej to temat, który czynnie eksplorujemy w Polsce od wielu lat. Czerpiąc z doświadczeń uzyskanych w pracy w tych obiektach w Polsce jak i za granicą , możemy śmiało stwierdzić, że jesteśmy jedyną firmą, która oferuje tak kompleksowy zakres usług FM dla hoteli – mówi Norbert Ślusarczyk, Segment Director Corporate Hard FM Poland w Sodexo Polska.
– Hotel powierzający nam obsługę techniczną ma gwarancję, że jego dostawca działa w oparciu globalne rozwiązania – standardy, procedury, najlepsze praktyki. Wyrazistym potwierdzeniem jakości świadczonych przez nas usług jest też bogaty katalog globalnych klientów w tej branży – dodaje.
Sodexo Polska świadczy usługi na rzecz Hampton by Hilton Mokotów począwszy od 1 września 2019 r. Kontrakt został podpisany na dwa lata.