Sezon wakacyjny to dla wielu hoteli kluczowy okres w roku stanowiący o “być albo nie być” danego obiektu. Biorąc pod uwagę postępującą reaktywację branży hotelarskiej po pandemii i rosnącą z roku na rok liczbę turystów z Polski oraz z zagranicy, hotelarze podchodzą do trwającego właśnie sezonu turystycznego dość optymistycznie. Wskazują jednak, z drugiej strony, mnożące się wyzwania, z jakimi muszą mierzyć się, by budować swoją przewagę konkurencyjną.
Rosnące koszty działalności
Niedobór wykwalifikowanych kadr
Zmieniające się oczekiwania klientów
Co przyniesie sezon turystyczny 2024?
[1] https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/kultura-turystyka-sport/turystyka/
[2] https://www.pot.gov.pl/attachments/article/1804/Plany%20wakacyjne%20Polak%C3%B3w%202024.pdf
Źródło: J.W. Construction
materiał prasowy