Z życia spółek

Zalando oferuje pakiet wsparcia dla sklepów stacjonarnych

Zalando-SE_Gaxsys_Tip-Tap-Kinderschuhe-2_16-9

Zalando, wiodąca platforma modowo-lifestyle’owa w Europie, rozszerza program wsparcia dla sklepów stacjonarnych, aby wesprzeć je w kryzysie, który spowodowała pandemia. 1 lipca 2020 r. Zalando uruchomi specjalną ofertę dla partnerów w ramach Connected Retail. Firma umożliwi sklepom sprzedaż za pośrednictwem swojej platformy i przez pierwsze miesiące zrezygnuje z pobierania od członków programu opłat prowizyjnych, do końca roku będzie także rozliczać się z nimi w cyklu tygodniowym. 

Kiedy tylko zdobyliśmy pierwsze doświadczenia z kryzysu spowodowanego przez Covid-19 i poznaliśmy jego konsekwencje dla sprzedawców offline, wiedzieliśmy, że chcemy szybko zaoferować im wsparcie – nie tylko teraz, ale także w dłuższej perspektywie. Polska potrafi sobie skutecznie radzić z kryzysami, co udowadniała zarówno w przeszłości, jak i obecnie. Program Connected Retail oferuje sklepom stacjonarnym możliwość sprzedaży asortymentu online i przyspieszenie powrotu do biznesu. Ten strategiczny krok to dla nas również nowa szansa, dzięki której możemy stworzyć jeszcze bardziej ekscytujące i zrównoważone zakupy dla polskich klientów: szerszy, bardziej zlokalizowany asortyment, wysyłany od lokalnych sprzedawców jeszcze szybciej – mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead na Polskę w Zalando SE.

Obecnie ponad 1800 sklepów jest podłączonych do platformy Zalando, wysyłając do 41 000 zamówień dziennie. Odnoszący największe sukcesy partnerzy wysłali 6400 zamówień w ciągu jednego dnia. Zalando dzięki programowi chce wesprzeć przede wszystkim lokalne marki.