Katarzyna Dorocińska – to nowa Dyrektor ds. Komunikacji i Marketingu w Colliers International. Będzie odpowiedzialna za strategię komunikacyjną i marketingową, jak również koordynację działań operacyjnych.
Katarzyna Dorocińska posiada 15 letnie doświadczenie w dziedzinie marketingu i reklamy. Z działem marketingu Colliers w Polsce związana od 2013 roku. Wcześniej – w latach 2005-2007 pracowała dla biura Colliers w Londynie, a następnie w Moskwie, gdzie zajmowała się marketingiem nieruchomości. Przed dołączeniem do Colliers pełniła m.in. funkcję Dyrektor Kreatywnej w Ascott Group w Moskwie oraz pracowała dla takich firm, jak: Leo Burnett na Węgrzech oraz warszawskich oddziałów Ogilvy One Worldwide, Lowe Group i Upstairs Young & Rubicam.
Katarzyna Dorocińska to absolwentka warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych na kierunku Grafika Komputerowa. Obecnie jest w trakcie studiów doktoranckich na ww. uczelni.