Zmiany w nieruchomości handlowej Twierdza Zamość – pojawiają się nowi najemcy i dokonywane są modernizacje.
Zarządzana przez EPP Galeria Twierdza Zamość odświeżyła swoją ofertę oraz wnętrza. Propozycję centrum wzmocniło pięć nowych brandów, a wieloletni najemcy obiektu, m.in. marki należące do Grupy LPP, przedłużyły swoje kontrakty i zwiększyły dotychczas wynajmowane powierzchnie. Łączny metraż objęty wszystkimi umowami najmu zawartymi w 2023 roku to ponad 3 300 mkw. Dodatkowo strefa restauracyjna została zmodernizowana z udziałem lokalnych artystów i rzemieślników, a do dyspozycji klientów o różnych potrzebach oddane zostały wózki, nosidełka czy zestawy SOS dla osób neuroróżnorodnych. Powstała też strefa z samoobsługowymi skrytkami do odzieży wierzchniej i zakupów.
– Rok 2023 był dla Galerii Twierdza Zamość czasem rozszerzania oferty oraz modernizacji w obiekcie. W tym okresie miały miejsce debiuty nowych marek w segmencie odzieżowym, jak np. Monnari czy UNISONO oraz poszerzenie współpracy z naszymi wieloletnimi najemcami z Grupy LPP czy OCHNIK. Ponadto przeprowadziliśmy rewitalizację strefy restauracyjnej, tak aby pomieściła więcej osób oraz stała się bardziej atrakcyjna wizualnie dla odwiedzających. Zaproszenie do współpracy zamojskich artystów sprawiło, że nasz food court nabrał bardziej lokalnego charakteru. Już teraz widzimy, że wprowadzone zmiany oraz uruchomienie jesienią 2022 roku parku handlowego w ramach kompleksu wzmocniły pozycję centrum na rynku i jego wyniki – komentuje Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.
Źródło: EPP.