CPI Property Group (CPIPG), właściciel i zarządca portfela 20 warszawskich budynków biurowych o łącznej powierzchni 516 tys. mkw. i wartości ponad 1,6 mld euro, wprowadza program zarządzania jakością – Quality Management.
Celem Quality Management jest utrzymanie najwyższych standardów estetyki i funkcjonalności przestrzeni wspólnych w biurowcach należących do grupy. Za funkcjonowanie programu odpowiada Oliwia Ogonowska, która objęła stanowisko Quality Managera.
Program Quality Management (QM) jest kolejnym krokiem w rozwoju modelu zarządzania właścicielskiego wdrożonego w 2023 roku we wszystkich budynkach firmy. Jego celem jest zapewnienie najwyższej jakości w aspektach funkcjonowania, użytkowania i estetyki powierzchni wspólnych biurowców, przy jednoczesnym dbaniu o bezpieczne środowisko pracy. QM koncentruje się na implementacji najlepszych praktyk, systematycznym monitorowaniu jakości infrastruktury oraz regularnych audytach.
– Program Quality Management jest częścią strategii marketingu CPIPG skoncentrowanej na dbałości o wartość naszych powierzchni w oczach najemców. Został opracowany we współpracy z działami Property i Asset Managementu firmy i jest także konsekwentnie wprowadzany przy wsparciu zespołów zarządzania nieruchomościami. Wraz z inicjatywą OfficeMe i myhive tworzy kompletny plan funkcjonowania powierzchni biurowych CPIPG na najwyższym poziomie jakości i obsługi – podkreśla Monika Olejnik-Okuniewska, Head of Marketing, PR & Innovations, CPIPG.
Nadzór nad realizacją programu w roli Quality Managera sprawuje Oliwia Ogonowska od kilku lat związana z działem marketingu CPIPG, na co dzień wspomagająca również zespół property managerów.
– Nasz program zarządzania jakością powoduje, że biurowce z portfela CPIPG są nie tylko powierzchnią do pracy, ale przede wszystkim bezpieczną i przyjazną przestrzenią, w której pracownicy czują się komfortowo. Dążymy do tego, by stale ulepszać nasze budynki, ponieważ mamy świadomość jak istotną rolę pełnią dla wielu najemców, i jak ważny element stanowią w budowaniu ich oferty dla pracowników. Program wpisuje się w przyjęte wytyczne dotyczące właścicielskiego zarządzania nieruchomościami CPIPG, które stawiają na jakość i troskę o użytkowników budynków – mówi Oliwia Ogonowska, Quality Manager, CPIPG.
Źródło: CPI Property Group (CPIPG)
materiał prasowy