Co przyczynia się do tego, że lubimy pracować w nieruchomościach wielofunkcyjnych?
Tempo naszego życia rośnie z roku na rok. Nie dziwi więc fakt, że lubimy i cenimy wszystko, co upraszcza codzienne funkcjonowanie i pomaga zaoszczędzić czas. Mając to na uwadze, nie powinno być zaskoczeniem, że lubimy pracować w miejscach, gdzie zaraz po pracy możemy zrobić zakupy, odwiedzić fryzjera czy umówić się na konsultację do lekarza. Jak wynika z obserwacji ekspertów z Ace of Space, coraz więcej firm decyduje się na biura w obiektach mixed-use – centrach handlowo-usługowych, które łączą przestrzenie biurowe z licznymi udogodnieniami.
Doskonała lokalizacja i dostępność
Biurowce w obiektach wielofunkcyjnych to synonim wygody i efektywności. Zlokalizowane zazwyczaj w prestiżowych, dobrze skomunikowanych punktach miasta, wpływają pozytywnie na wizerunek najemców i zapewniają łatwy dostęp zarówno dla pracowników, jak i klientów. Własne parkingi oraz bliskość przystanków komunikacji miejskiej eliminują problem z dojazdem. Pracownicy nie muszą tracić czasu na korki lub poszukiwanie miejsc parkingowych, a klienci mają pewność, że dotrą na spotkanie sprawnie i bez stresu.
Biuro w otoczeniu usług i gastronomii
Obiekty wielofunkcyjne to komfortowy dojazd, a także dostęp do licznych usług w najbliższym otoczeniu. Pracując w takim miejscu można zrobić zakupy, a także skorzystać z oferty gastronomicznej, kawiarni czy opieki medycznej bez konieczności przemieszczania się po mieście. W wielu tego typu obiektach znajdują się centra sportowe z siłownią i zajęciami grupowymi co sprawia, że pracownicy mogą zadbać o swoją formę bezpośrednio przed lub po pracy. Aż 57% Polaków uważa, że aktywność fizyczna pomaga im lepiej koncentrować się w pracy i efektywniej działać każdego dnia, a w grupie 35-44 lata odsetek ten wzrasta do 64%! (źródło: Pracuj.pl, Badanie: Jak Polacy odpoczywają w trakcie i po pracy?). W efekcie przestrzenie handlowo-usługowe sprzyjają lepszej organizacji czasu i poprawiają work-life balance.
Nowoczesne biura elastyczne w prestiżowych lokalizacjach
Już wkrótce najemcy będą mogli korzystać z takich udogodnień we Wrocławiu i Katowicach, gdzie jeszcze przed wakacjami otwarte zostaną powierzchnie elastyczne Ace of Space powered by Globalworth. W katowickim Supersamie nowa przestrzeń flex o powierzchni 1400 mkw., zostanie otwarta dla klientów od 1 kwietnia br. Natomiast we wrocławskiej Renomie biura Ace of Space o powierzchni 2500 mkw., otworzą się dla najemców w czerwcu, oferując komfortowe warunki pracy i spotkań w jednym z najbardziej rozpoznawalnych budynków miasta.
– Oba projekty wyróżniają się nie tylko doskonałą lokalizacją, ale także innowacyjnymi rozwiązaniami, które zaspokajają potrzeby firm. Najemcy będą mieli do dyspozycji m.in. zamykane gabinety, sale konferencyjne wyposażone w profesjonalny sprzęt AV, ale także nap roomy, umożliwiające regenerację w trakcie dnia pracy oraz studia podcastowe, które wspierają rozwój biznesu. Oprócz tego zapewniamy kompleksową obsługę w ramach standardu Ace of Space – od wyposażonej kuchni z przekąskami, po koordynację codziennych spraw, takich jak zamówienie materiałów reklamowych, pomoc w organizacji spotkań biznesowych czy obsługa korespondencji. Chcemy, aby najemcy biur mogli w pełni skupić się na swoim biznesie, a my zajmiemy się resztą. Oferta Ace of Space to doskonałe uzupełnienie biur tradycyjnych, oferowanych przez Globalworth, inwestora, właściciela i zarządcę budynków biurowych, działającego na polskim rynku biurowym od 8 lat – informuje Magdalena Śnieżek, Head of Ace of Space by Globalworth.
Firmy coraz częściej poszukują biur, które oferują coś więcej niż standardowe przestrzenie do pracy1. Obiekty wielofunkcyjne doskonale wpisują się w te oczekiwania, zapewniając inspirujące środowisko, oszczędność czasu i komfort. Wybór biura w takim miejscu to nie tylko kwestia wygody, ale także przemyślana strategia biznesowa, która wpływa na efektywność pracy, zadowolenie pracowników oraz prestiż firmy.
Ace of Space to marka należąca do globalnej organizacji Globalworth, działającej na Polskim rynku od 8 lat, oferującej blisko 580 tys. m2 powierzchni biurowej i handlowej w całej Polsce. Jako właściciele i operatorzy dbamy nie tylko o najwyższą jakość przestrzeni, ale również o odpowiedzialność społeczną, ochronę środowiska i przejrzystość działań.
1 “Nie ma to jak w biurze? Model pracy i oczekiwania wobec przestrzeni biurowych polskich organizacji”, Październik 2024
materiał prasowy