W marcu Centrum Handlowe Blue City zyskało aż 4 nowych najemców. Swoje lokale otworzyły marki sieciowe oraz lokalni przedsiębiorcy. Łączna powierzchnia nowych lokali to 400 m kw.
Położone na warszawskiej Ochocie Centrum Handlowe Blue City cieszy się ugruntowaną pozycją zarówno wśród swoich klientów, jak i najemców. Jest to możliwe dzięki konsekwentnie realizowanej strategii, nastawionej na uatrakcyjnianie oferty handlowo-usługowej w połączeniu z szerokim wachlarzem rozrywki i sposobów spędzenia wolnego czasu.
W marcu do grona najemców Blue City dołączyły dwie sieciowe marki – NANU-NANA oraz Kodano Optyk.
„Działania leasingowe w Blue City realizowane są zgodnie z planem. Nowi najemcy doskonale wpisują się w potrzeby naszych klientów. Dzięki poszerzeniu oferty coś nowego dla siebie znajdą miłośnicy mody, designu i nowoczesnych trendów w każdym wieku. Dobór marek stawia też na poszerzenie zasięgu oddziaływania centrum.” – komentuje Anna Gut, Leasing Director w Blue City.
Obecnie w Blue City operuje około 200 najemców, a poziom occupancy wynosi 97%.
materiał prasowy